חדש מבית אייווקס – מערכת BLIND SPOT לזיהוי שטחים מתים לחץ לפרטים
כל מה שצריך לדעת על מערכות אקטיביות להגנה בכביש
אייל רחמים14.12.2015

כל מה שצריך לדעת על מערכות אקטיביות להגנה בכביש

מערכות אקטיביות להגנה בכביש

נהיגה הינה פעולה מאומצת הדורשת ריכוז רב. כלי הרכב המודרניים הנעים בכבישים מפתחים מהירות מסחררת תוך שניות מעטות ומחייבות את הנהגים בשמירה על ערנות בכל רגע נתון.

כל הסח דעת – רעש מן הספסל האחורי, צלצול טלפון או סתם מחשבה קלה, עלולים לגרום מידית למצב המסכן את היושבים ברכב.

התקנת מערכות למניעת תאונות דרכים מומלצת על די גורמים מקצועיים וממשלתיים, זהו פתרון משפר בטיחות המתאים גם לנהגים צעירים וחסרי ניסיון אך גם לנהגים ותיקים מאוד – ראיה לכך היא השיפור בתנאים שמציעות חברות הביטוח למי שמתקין מערכת למניעת תאונות ברכבו.

בתעשיית הרכב הגיעו זה מכבר להכרה כי הדרך האולטימטיבית למניעת תאונות דרכים היא למזער עד כמה שניתן עורבות אנושית בתהליך קבלת ההחלטות על הכביש. בשנים האחרונות נעשים ניסויים בכלי רכב בהן מעבד מרכזי שאחראי כמעט לחלוטין על תפעולו של כלי הרכב במטרה למזער עד למינימום השפעות אנושיות העלולות להוביל לטעויות בשיקול הדעת.

מערכות ההתראה בפני תאונות ומפגעים בדרך מתחלקים לשני סוגים עיקריים: מערכות פאסיביות, המסייעות לאחר מעשה, דוגמת חגורות בטיחות, כריות אוויר ובקרת אחיזה ויציבות ומערכות אקטיביות, המספקות התראה בזמן אמת אודות מצבי קיצון ותפקידן למנוע מן האירוע להתרחש.

אין תפקידן של המערכות האקטיביות להחליף את הנוהגים ברכב והן אינן מתיימרות לעשות כן. כל שכן, הן אמורות לספק לנו התראות מוקדמות, כאלו שיחזירו אותנו למסלול ויסייעו טרם התרחשותו של אירוע המסכן את היושבים ברכב.

חייגו עכשיו
חזרו אליי עם פרטים

כן, אני רוצה שקט נפשי!

חייגו או מלאו פרטים:



    *הנני מאשר/ת קבלת מידע, הצעות שיווקיות ו/או דברי פרסומת מחברת ל.ד ישראל אוטו אקוויפמנט (1990) בע"מ