חדש מבית אייווקס – מערכת BLIND SPOT לזיהוי שטחים מתים לחץ לפרטים
יצרניות הרכב בוחרות טכנולוגיית ראדאר
אייל רחמים30.08.2016

יצרניות הרכב בוחרות טכנולוגיית ראדאר

בשנים האחרונות משקיעים הן המדינה והן יצרניות הרכב משאבים עצומים לשיפור כלי הרכב ותשתיות הכבישים, במטרה להפחית ככל הניתן את היקף התאונות ואת הנזק הנגרם מהן. עם זאת, לא ניתן להתחמק מהעובדה שחלק ניכר מתאונות הדרכים נובע מטעויות אנוש וחוסר תשומת לב מספקת בעת הנהיגה.

קיימות לא מעט מערכות ואבזורים שנועדו לסייע במניעת תאונות הקשורות לגורם האנושי, ומספקות התרעות ודיווחים שונים הן לנהג והן לאחראים עליו לגבי אופי וטיב הנהיגה. מערכות רבות מותקנות כבר על ידי יצרניות הרכב עצמן, אשר רואות בהן מרכיב הכרחי.

טכנולוגיית הרדאר למניעת תאונות

מבין המערכות השונות בולטות המערכות המבוססות על רדאר, אשר נמצאות בחזית הטכנולוגית בכל הנוגע לבטיחות הנהיגה. טכנולוגית הרדאר, בניגוד למערכות המבוססות על מצלמה למשל, מאפשרת קבלת מידע אמין אודות הנהיגה גם במצבים של ראות לקויה ומזג אוויר הפכפך.

יתרון נוסף של מערכות הרדאר הוא היכולת לזהות סכנות כבר ממרחק רב של מעל 100 מטרים, כך שהנהג מקבל התרעה מבעוד מועד ומסוגל להתמודד איתה. העדיפות שיש למערכות רדאר הודגמה והוכחה עד היום במספר ניסויים ומבחנים מעשיים שהשוו בין מערכות ההגנה השונות.

הבחירה של יצרניות הרכב המובילות

בעקבות היתרון שיש לטכנולוגיית הרדאר על פני המערכות המתחרות, יותר ויותר יצרניות רכב בעולם בוחרות בטכנולוגיית זו כחלק מהרצון לתת ללקוחות את השירות הטוב והחדשני ביותר.

בעיני יצרניות רכב רבות, רכב מודרני איננו שלם ללא מערכת רדאר שמסייעת לנהג להתמודד עם סכנות בכביש. בדומה לחגורות בטיחות ולכריות אוויר, גם מערכות רדאר הופכות בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מכלי רכב תקין.

ניתן לציין בין היתר את היצרניות מאזדה, טויוטה, פורד, ב.מ.וו, ניסן, מרצדס ואחרות – אשר כולן מבססות את מערכות ההתראה שלהן על טכנולוגיית הרדאר.

מערכות הרדאר של חברת איווקס

מערכות ההגנה וההתרעה של חברת איווקס מבוססות על טכנולוגיית הרדאר המתקדמות ומשלבות גם מצלמות, על מנת לספק לנהגים התראות מדוייקות ככל הניתן.

צרו עוד היום קשר עם צוות המומחים של איווקס לקבלת פרטים והצעה למערכת ההגנה המתאימה ביותר עבורכם.

חייגו עכשיו
חזרו אליי עם פרטים

כן, אני רוצה שקט נפשי!

חייגו או מלאו פרטים:



    *הנני מאשר/ת קבלת מידע, הצעות שיווקיות ו/או דברי פרסומת מחברת ל.ד ישראל אוטו אקוויפמנט (1990) בע"מ