חדש מבית אייווקס – מערכת BLIND SPOT לזיהוי שטחים מתים לחץ לפרטים
מערכת לאוטו – איווקס
aliza 04.08.2019

מערכת לאוטו – איווקס

כולנו קוראים את הסקרים ואת המחקרים המצביעים על כך כי רוב רובם של הנפגעים הם כאלה שנקלעו לתאונות דרכים. מדובר על אחוזים גבוהים במיוחד יותר מהנפגעים בעקבות מחלות או אפילו ממוות באופן טבעי בגלל זקנה.
ברור לכולנו כי אכן המלחמה באונות הדרכים אמורה להתמשך וההתמודדות באמצעות כל המערכות האפשריות הינה חיונית וחשובה לאין ערוך.
מסיבה זו קיימת כיום המלצה ברורה כי יותקנו מערכות בטיחות לרכב.
קיימות מערכות שונות אשר אלו מנסות לייעל את ההתנהלות בכבישים ולהבטיח כי לא יקרה אסון בדרך. אחת המערכות המוצלחות והמצליחות ביותר זוהי מערכת אייווקס.

מהי מערכת אייווקס?

מערכת אייווקס הינה מערכת חכמה במיוחד שעוד לא היה כמותה עד כה. מדובר במערכת מתוחכמת אשר מבטיחה כי גם ממרחק רב היא כבר תתריע לנהג ותודיע לו כי עליו להיערך בהתאם. ברור כי מדובר במערכת יעילה במיוחד אשר מצליחה למנוע את התרחשותן של תאונות.
מערכת אייווקס מצליחה לזהות ממרחק רב את כל מה שקורה כך שאם קיים סיכון כלשהו במרחק רב, הנהג יקבל את המידע מבעוד מועד כך שהוא יוכל לתכנן את צעדיו מראש על מנת שלא ייקלע למקום בעייתי.
מלבד היתרון המהותי של זיהוי מרחוק, ישנן יתרונות נוספים למערכת אייווקס כפי שנמנה להלן –

  • מערכת שפועלת ביום ובלילה – מערכת אייווקס היא מערכת שאינה מתעייפת גם בלילה. זאת לעומת מערכות אחרות שהן אולי יעילות מאוד אך כשאר מגיע הלילה, כלומר כאשר הראות אינה טובה כל כך, הן ממש לא מצליחות לתפקד. כך גם במקרים של מזג אוויר סוער אשר מטשטש את תנאי הראות, יהיו המערכות הללו לא בדיוק יעילות. מערכת אייווקס לעומת המערכות הללו היא מערכת מיוחדת אשר היא אינה תלויה בתנאי מזג האוויר או בשעות האור. היא יעילה בכל מצב והיא למעשה פועלת באמצעות חיישנים שאינם זקוקים לאור.
  • נהג שנעזר במערכת אייווקס יכול בהחלט להית בטוח כי המכונית תתריע על כל מפגע בדרך וכך הוא יכול ליהנות מנסיעה בטוחה.
  • תגובה מהירה בשברירי שניות – מערכת אייווקס מאפשרת לנהג לקבל את המידע בשברירי שניות מיד כאשר המפגע מאותר. הדבר שומר על ביטחונם של הנהגים שיכולים כך לתכנן את הצעדים שלהם במהירות ולשקול מה לעשות על מנת להימנע מאסון. באופן כזה הנהג הוא הרבה יותר רגוע, הוא חש הרבה יותר בטוח ולמעשה חווית הנסיעה הופכת להיות בטוחה ונעימה הרבה יותר ללא לחצים מיותרים.
  • תוכנה ידידותית – לא כל אחד מתחבר לכל מערכות המחשוב המתקדמות. יש נהגים שכבר עברו את הגיל והם לא בדיוק מצליחים להבין איך בדיוק פועלות כל מערכות האלקטרוניקה והדיגיטל החדשות. מערכת אייווקס בנויה בצורה מאוד נגישה ונוחה על מנת שכל אחד יוכל ללמוד ולהכיר אותה היטב וליהנות ממנה לאורך זמן.
חייגו עכשיו
חזרו אליי עם פרטים

כן, אני רוצה שקט נפשי!

חייגו או מלאו פרטים:



    *הנני מאשר/ת קבלת מידע, הצעות שיווקיות ו/או דברי פרסומת מחברת ל.ד ישראל אוטו אקוויפמנט (1990) בע"מ